Examenconcert Leerlingen Samenspel

6 mei 2017 - 14:00

Schaliken
Herentals

Het evaluatieconcert op zaterdag 6 mei 2017 werd vastgelegd als Blazersdag in cultureel centrum ’t Schaliken in Herentals. In de foyer zullen de hele dag allerlei muziekhandelaren standjes opstellen en zullen er workshops plaatsvinden zoals instrumenten herstellen e.d. Tegelijkertijd gebeuren er ook op de markt muzikale evenementen met blazers om de blaaswereld eens flink in de kijker te zetten. De leerlingen en hun muziekverenigingen treden op tussen 12u en 18u op het grote podium in het Schaliken. Spannend! Wij staan in de 2de blok, samen met Lille en Gierle: om 14u komen we samen in de foyer van ’t Schaliken. Om 14u20 begint Vorselaar. Daarna blijven we luisteren naar Lille en Gierle. ’s Avonds kan je vrijblijvend het slotconcert bijwonen waarop alle blaasensembles van de academie hun evaluatieconcertje geven, gevolgd door een optreden van een muziekorkest samengesteld uit blazersleerlingen van de academie, van L2 – H3.