Biercafé 2022

Op zaterdag 28 mei vindt ons Biercafé weer plaats. Vanaf xxuxx zijn jullie welkom om te komen genieten van een drankje en van de muziek voorzien door onze jeugdharmonie.
Schol!

Geplaatst in Geen categorie | Reacties uitgeschakeld voor Biercafé 2022

2020 Biercafé

Kom gezellig een biertje proeven (of twee, of meer) op het warmste en gezelligste en muzikaalste terras van Vlaanderen! Elk jaar voorzien we nieuwe en verrassende bieren om te proeven en zoals goede gewoonte is er ook weer een anoniem bier bij. Wie heeft de beste bierpapillen om de naam van dit bier te raden?

Geplaatst in activiteiten | Reacties uitgeschakeld voor 2020 Biercafé

2020 Jaarconcert: Legends

Legendes… Het vertellen van verhalen is door de eeuwen  heen sterk veranderd van kampvuur, naar boeken, naar films in 2d, 3d, met special effects, animation en zelfs pratende dieren. Alles om ons ze sterk mogelijk te begeesteren, weg te voeren naar die speciale plek in de schoenen van die held, of antiheld, en ons even het gevoel te geven dat alles kan, dat helden echt bestaan.

En die bestaan ook echt. Neem nu onze dirigent  Luc Verdonck met zijn stokje. Tis te zeggen, toverstokje zou je bijna gaan denken. Ook al zitten we in september nog met onze handen in het haar en vliegen de noten alle kanten op, in maart heeft hij onze kakofonie omgetoverd tot een prachtige harmonie. En daar kunnen jullie vanavond van gaan genieten.

Geplaatst in concerten | Reacties uitgeschakeld voor 2020 Jaarconcert: Legends

2019 Harmoniefeesten

Het eerste weekend van september zijn we naar goede gewoonte weer te vinden in de evenementenzaal “de Dreef”. We hebben weer tal val leuke activiteiten op het programma staan voor jong en oud gaande van een Muzikale Quiz tot een Famili-Foto-Fietstocht, van Muziekbeurs tot Verwenbrunch.

Dit jaar organiseren we voor de eerste keer ook een Jungle Jump. We toveren de zaal “de Dreef” en omgeving om tot een waar springparadijs. Kom zeker kijken en breng de kids mee!

Geplaatst in activiteiten | Reacties uitgeschakeld voor 2019 Harmoniefeesten

2019 Na Fir Bolg

Op zondag 7 juli waren we weer te vinden op de weide van Na Fir Bolg, 1 van de hoogtepunten van ons jaar. We hebben er weer ontzettend van genoten, met dank aan onze fans, jullie waren geweldig!!

Geplaatst in concerten | Reacties uitgeschakeld voor 2019 Na Fir Bolg

2019 Jaarmarkt

Al meer dan 150 jaar wordt er in Vorselaar een jaarmarkt georganiseerd. Het is een markt, maar het is tevens het uitgelezen moment om er een groots dorpsfeest van te maken. Op het programma staat er een ambachtenmarkt, boerenkermis, dorpsestafette/stratenloop, straattoneel en ga zo maar door.

Ook dit jaar zijn we weer van de partij op de Jaarmarkt van Vorselaar. Je vind ons in de Kiosk

Geplaatst in concerten | Reacties uitgeschakeld voor 2019 Jaarmarkt

2019 Biercafé

BC2019_flyer

Geplaatst in activiteiten | Reacties uitgeschakeld voor 2019 Biercafé

2019 Daguitstap Gent

Reis mee met Harmonie Vorselaar per bus naar Gent op 25 mei 2019!

Vanaf nu tot de bus volzet is, kunnen ook niet-leden inschrijven.

Programma:
– Vertrek om 8.30u aan de bib, Nieuwstraat, Vorselaar
– Bezoek tentoonstelling “Lang leve de muziek” in Citadelpark
– Lunchbuffet in het muziekcafé
– Concert op kiosk en bezoek van het park van de abdij
– 4-uurtje en vrij bezoek aan centrum Gent
– Avondeten: Patershol, eethuis Augustijntje
– Nadien met de bus terug naar vertrekplaats in Vorselaar

Kostprijs: leden: 46 euro – niet-leden: 48 euro
Om deel te nemen, schrijf je in voor 1 mei 2019 bij Jef Moorkens (info@harmonievorselaar.be) en betaal je via rekening BE70 6528 2158 4325 met vermelding van naam en geboortedatum van de deelnemers.
Geplaatst in activiteiten | Reacties uitgeschakeld voor 2019 Daguitstap Gent

2019 jaarconcert

Vorig jaar is de musical componist Andrew Lloyd Weber 70 jaar geworden en dat willen we dit jaar eren door ons concert aan hem op te dragen. Zelfs diegenen die niet echt liefhebber zijn van het genre zullen zeker een aantal van zijns cores herkennen zoals “don’t cry for me Argentina” uit Evita en “Memory” uit Cats. Wij zijn in ieder geval al super enthousiast dat we deze legendarische muziek voor jullie mogen brengen.

Nog geen kaarten gekocht voor ons jaarconcert op 16 en 17 maart? Wees er zeker bij!

Hier alvast een voorsmaakje:

Geplaatst in concerten | Reacties uitgeschakeld voor 2019 jaarconcert

2019 Carnavalsfuif