2019 nieuwjaarsconcert met Barbara Dex

Naar aanleiding van het jubileumjaar 2019 van de Cultuurraad Vorselaar, mag onze Harmonie op 13 januari 2019 het openingsconcert verzorgen, met gastoptreden van topzangeres Barbara Dex.

Ook al dacht Barbara als dochter van een zingende vader in het begin van de jaren 90 niet meteen aan een eigen zangcarrière, toch staat deze Kempense zangeres ondertussen al meer dan 17 jaar mee aan de Vlaamse top.
En al die tijd onderscheidde Barbara zich met een prachtige stem, maar ook door een verscheidenheid aan muziekstijlen. Dat bewijzen haar zeven albums, met daarop Nederlandstalige parels, gospelnummers en een greep stevige country-rock, steeds gezongen met overtuiging en met veel aandacht voor een goeie song.
Ook op het podium staat Barbara steeds heel overtuigend. Ze voelt zich overal thuis: in het theater, op een festivalpodium, tijdens een sfeerrijk feest. En of het nu met haar eigen band is of als gastzangeres van een klein of groot orkest, Barbara staat er telkens opnieuw, vol overtuiging.

meer info

Dit bericht is geplaatst in concerten. Bookmark de permalink.